Arkivtenesta i Voss herad er organisert med eit felles postmottak og sentralarkiv for alle einingar i heradet. Arkivtenesta er lokalisert på Tinghuset på Voss.
Felles saksarkiv, gbnr-arkiv og planarkiv vart fullelektronisk frå 09.03.15.
Arkivskaparar i Voss herad er sentraladministrasjonen og alle dei ytre einingane. Ytre einingar leverer avslutta papirarkiv til sentraladministrasjonen.
Fylgjande kommunale einingar/fagavdelingar journalfører inngåande post i eige fagsystem/papirjournal:
- Helse- og omsorgsavdelingar (klientarkiv)
 
- Barnevern (klientarkiv)
 
- PPT (klientarkiv) 
 
- NAV Voss (klientarkiv)
 
Aktive elektroniske arkiv i Voss herad er :
Aktive elektroniske arkivdeler i Voss herad er :
- Saksarkiv
 
- Gbnr-arkiv
 
- Personalarkiv
 
- Elevarkiv
 
- Barnehagebarn
 
- Plansak-arkiv
 
Aktive arkivdeler på papir er :
- Kopiarkiv avtaler (originale papiravtaler)
 
- Klientarkiv helse  
 
Alle arkivskaparar skal vedlikehalda arkiva i samsvar med reglar i arkivplanen.
Fagansvarleg papirarkiv skal kvalitetssikre arkivet etter reglar for arkiv.
        
                                 
            
        
	Laster...