Hopp til hovedinnhold (trykk enter)
Arkivplan.no

Rutine - Bestille innsyn i avleverte personalmapper fra IKAH

Printer-ikon  Utskriftsvennlig versjon

Denne rutinen gjelder ansatte på HR forvaltning og lønn som har fullmakt til å bestille innsyn i personalmapper fra IKAH

Følgende rutine gjelder for å bestille innsyn i avleverte personalmapper fra IKAH

1. Sjekk sak 2018/6520 i ePhorte for å se om personalmappe er avlevert
2. Dersom avlevert; ring 55 30 60 94
    a. Oppgi navn og fødselsnummer på den dere personen dere trenger personalmappe på
    b. Oppgi virksomhetsnummer for Sentraladm - 974600846
    c. Be om at det henvises til dere som saksbehandler referanse
    d. Dokumentsenter mottar varsel via e-post og sender videre til aktuell saksbehandler når oversendelse av IKAH er kommet i Altinn.
    e. Logg på Altinn for å lese dokumentasjon der
    f. Når dokumentasjonen er ferdig behandlet skal oversendelse slettes i Altinn
    i. Dersom dere har printet den ut må det i tillegg makuleres
    g. Dokumentsenter utarbeider overordnet rutine for sletting av dokumenter i Altinn og vi blir omfattet av denne.