| 
 Denne rutinen gjelder ansatte på HR forvaltning og lønn som har fullmakt til å bestille innsyn i personalmapper fra IKAH Følgende rutine gjelder for å bestille innsyn i avleverte personalmapper fra IKAH 
1. Sjekk sak 2018/6520 i ePhorte for å se om personalmappe er avlevert 
2. Dersom avlevert; ring 55 30 60 94 
    a. Oppgi navn og fødselsnummer på den dere personen dere trenger personalmappe på 
    b. Oppgi virksomhetsnummer for Sentraladm - 974600846 
    c. Be om at det henvises til dere som saksbehandler referanse 
    d. Dokumentsenter mottar varsel via e-post og sender videre til aktuell saksbehandler når oversendelse av IKAH er kommet i Altinn.  
    e. Logg på Altinn for å lese dokumentasjon der 
    f. Når dokumentasjonen er ferdig behandlet skal oversendelse slettes i Altinn 
    i. Dersom dere har printet den ut må det i tillegg makuleres     g. Dokumentsenter utarbeider overordnet rutine for sletting av dokumenter i Altinn og vi blir omfattet av denne.  |